Bovenaan in Google

Er zijn maar enkele plekken beschikbaar bovenaan in Google. Dit bereiken is dan ook lastig wanneer u niet de kennis in huis heeft. De eerste stap die gemaakt wordt is zoekwoorden kiezen die bij het bedrijf en de vraag passen, dan deze zoekwoorden goed gebruiken in uw content, en tot slot moet er rekening gehouden worden met interne en externe factoren gedurende het hele proces om bovenaan in Google te komen.

Kiezen zoekwoorden

Het kiezen van zoekwoorden klinkt simpel, maar bovenaan in Google komt u niet wanneer dit slordig gedaan is. Het kiezen van zoekwoorden zou beter beschreven kunnen worden als een onderzoek. Het ene woord is namelijk interessant en brengt je bovenaan in Google, terwijl een ander woord uw website met dezelfde moeite op positie 30 zet.

Gebruik zoekwoorden

Na dit onderzoek is het tijd om de zoekwoorden te gaan gebruiken in de content van uw website om zo Google te vertellen waar uw website bovenaan zou moeten komen staan. De regels om dit goed over te brengen zijn echter erg strikt. Wanneer u uw zoekwoorden te veel gebruikt zal Google u niet vertrouwen en onderaan plaatsen bijvoorbeeld, terwijl wanneer u het te weinig gebruikt, het niet duidelijk genoeg is voor de zoekmachine en u ook niet bovenaan in Google weergegeven wordt.

Intern en extern

De interne en externe omgeving, en de factoren die hierbij horen, hebben veel invloed op het wel of niet bovenaan staan in Google. Wanneer u geen rekening houdt met de interne en externe factoren, krijgt Google geen goede context van uw bedrijf. Intern moet duidelijk worden waar uw business ligt, waar externe factoren weergeven hoe u zich verhoudt tot andere bedrijven. Door het juist inzetten van tools en het beïnvloeden hiervan, zal Google uw website meer autoriteit geven en bovenaan plaatsen.

Het is essentieel dat relatief vroeg in dit proces experts samen met u de richting bepalen en de juiste werkwijze inzetten om bovenaan in Google te komen. Wanneer u zelf de zoekwoorden kiest en gaat gebruiken, en vervolgens gaat proberen de interne en externe factoren mee te nemen, kunt u veel tijd bezig zijn zonder het effect ooit te zien. Omdat Google erg gevoelig is voor details, kunt u beter een online marketing bureau inschakelen dat u verzekerd van een goed lopen proces. Bel of mail direct met SAM Online marketing zodat u geen tijd verliest en direct op weg bent uw website bovenaan in Google te krijgen.